Walnoten...wat zal ik ervan maken?

Ze hebben het weleens over aantrekkingskracht van dingen of situaties. Nou...dat werkt hier in ieder geval zo met walnoten. Ik kreeg van mijn lief een kilo Hollandse walnoten. Lekker! Een week later kregen wij er nog een lading bij, van vrienden. Een oogst van hun eigen erf. Hoe leuk is dat. Wat zal ik er eens van maken? Jouw mening hoor ik graag! 

Walnoten liggen te drogen




Natuurlijk eten wij de walnoten ook gewoon uit het vuistje. Heel lekker. Verder wil ik ze verwerken in een leuk recept. Wat voor een soort recept met walnoten wil jij graag toegevoegd hebben aan het register van Bij Lon? Dan kun jij het binnenkort ook maken.

Laat het vooral weten, door je stem te geven! Dat kan door bovenaan mee te doen aan de Poll. Dit is alleen in internetversie te zien, niet in mobiele versie. Je kunt ook onder dit bericht je reactie achterlaten: A, B, C, D of E. Alvast bedankt! 

Wat voor soort recept met walnoten wil jij binnenkort maken? Stem! Dat kan tot 17 november 2016.

A  Taart 
B  IJs
C  Borrelhapje 
D  Hoofdgerecht
E  Dessert